string(31) "Unable to connect to SQL host: "
Verfasst am: 10.09.2009, 23:52 Titel: 11. September 2001
8 Jahr ischs her und imerno gits Mensche wo a di offiziell Version glaubed. Die glaubed z.B. dasmer mit emene entfüerte Flugzüg in sicherschte Luftrum vom ganze Planet (Pentagon) chan idringe, oder dases möglich isch, mit Flugzüg zwei gigantischi Türm i irem Grundriss z versenke.
Für was gits überhaupt na türi Sprengunterneme, wemer genausoguet ufeme beliebige Stockwerk chent n Kerosinbrand uslöse?
Wobi mer nöd mal unbedingt n Kerosinbrand brücht. Es normals Füürli tuets jau au wimer bim World Trade Center 7 gseh het.
Wer sich mal chli genauer demit wot befasse findet uf minere Website einigi Dokus.
Sehr guet, no eine wo der Meinig isch dass die Tuerm si gsprengt worde. Ig bi nid elei.
Bonusinfo: Genau weg dem 11. September flueg ig ersch am Samstig hei und nid scho am Fritig. _________________ Wii: 3433 3525 7818 7248 XBL / PS3: AvengerCH
Warum händs denn nöd eifach d Türm ohni Flugis gsprenngt? Macht ja kei Sinn, de ganzi Ufwand mit de Flugis? _________________ http://shop.ebay.com/merchant/g3osnow
Warum händs denn nöd eifach d Türm ohni Flugis gsprenngt? Macht ja kei Sinn, de ganzi Ufwand mit de Flugis?
Ev. will fernöstlichi Terrorzelle nöd eifach mit meherere Tonne Sprengstoff id WTCs chönd inelaufe...Oder wie hetsch du das am Volk erklärt?
Z.B. bim WTC7. D Mieter sind unter anderem de IRS, NSA, CIA & FBI gsi. Im Cheller isch sogar na de Notfallbunker für de Guiliani gsi. Det chunt mer nöd so oni witeres eifach ine Wobi, seb isch ja eh nöd vomene Flugzüg troffe worde und trotzdem mit freifall Gschindigkeiz zemegstürzt. Wie erklärschder das? Meinsch es Gebäude für di wichtigschte Behörde und me Notfallbunker stürzi wegeme Fürli zeme? Das Stahlgebäude isch 228m hoch gsi und het fasch jedes Gebäude i de Schwiz bi witem überragt.
@Die wo für de Brand gstumme hend: Lueged doch bi Glegeheit mal die 3 Dokus woni empfole han. Wemer beidi Site guet kennt isches oft eifacher e vernünftigi Entscheidig z treffe. So luschtigi Bericht wie die im ZDF letschti oder suschtigi Bericht über "Verschwörigstheorie" langed leider nöd, um sich en Überblick z verschaffe. _________________
Bitte hin und wider chli d Werbig aklicke, danke.
Anmeldedatum: 05.03.2002 Beiträge: 63013 Wohnort: PC Engine Land Trading-Punkte Plus: 118 Minus: 0
Verfasst am: 11.09.2009, 03:31 Titel:
lauglisch gsprenglet worde ischs wer was anders behauptet isch relativ dumm. _________________ www.pcedaisakusen.net
PCE Game counter: 686/735 (49 to go)
PCE Shmupscountown: 111/111 (clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius!
han au erscht gad dokus gseh...
chan scho si..i 5 jahr gits wieder anderi theorie..erfahre werdemers nie _________________ ----------------------------------------------------
Redisch vode Twin Towers oder em WTC7? Ich denk, bim WTC7 händs scho nachgolfe. So ala, jetzt isch es beschädigt das Gebäude, chum mir hälfed nochli nah, denn isch es weg. S Gebäude isch ja gruumed gxi. Und ali Bewiis sind denn au weg. Chan ja nöd schade. _________________ http://shop.ebay.com/merchant/g3osnow
Lulz, ich mach mer gar keini Gedanke ME drüber.
Es betrifft mich nid wirklich, bzw es isch scho lang verbii.
Ursache und Wirkung. D Wirkig kenne mer, d Ursach isch also nid relevant. S Ziel isch erreicht worde.
From my friend Titan in love....
Agestuffer war ja früher en geile Siech gewesen als er noch hammergeile Games verkaufte und sich für exotische Gamer einsetzte. Aber heutzutage wo er irgend was olliges macht und Alcom verlassen hatte
ist er nur noch 0815 und hatt viel vom Ruf eingebüsst. Leider macht er sich auch ein Namen als ziemlicher Bünzli der echt alles gemäss den Schweizer Traditionen oder anderen genormten Mentalitäten pflegt und gerne mit dem Finger auf andere zeigt welche davon abweichen. Wundern tue ich mich schon lange nicht mehr aber trau schau wem. Ich bin froh dass ich mich in vielen Bereichen zurückgehalten hatte.
Gsehsch die 2. Stuefe? Sicherheit. Das isch d Wirklig gsi. d Pyramide isch erschüttered worde. Me muess amigs d Pyramide e bitzli erschüttere das sich d Mensche nid zu guet fühle und sälber aafange dänke
Agestuffer war ja früher en geile Siech gewesen als er noch hammergeile Games verkaufte und sich für exotische Gamer einsetzte. Aber heutzutage wo er irgend was olliges macht und Alcom verlassen hatte
ist er nur noch 0815 und hatt viel vom Ruf eingebüsst. Leider macht er sich auch ein Namen als ziemlicher Bünzli der echt alles gemäss den Schweizer Traditionen oder anderen genormten Mentalitäten pflegt und gerne mit dem Finger auf andere zeigt welche davon abweichen. Wundern tue ich mich schon lange nicht mehr aber trau schau wem. Ich bin froh dass ich mich in vielen Bereichen zurückgehalten hatte.
Super isch au, dass bim Pentagon z.B. d' Motorblöck gschmolze söllend si aber es paar Signallämpli us Plastik und Papierdokument händ dia Hitz natürli überstand... logo _________________
Anmeldedatum: 05.03.2002 Beiträge: 63013 Wohnort: PC Engine Land Trading-Punkte Plus: 118 Minus: 0
Verfasst am: 11.09.2009, 09:09 Titel:
groeschti lueg vom jahrtuusig isch es gsi, und noed weniger. jede mit nur 0.01% grips weiss es. _________________ www.pcedaisakusen.net
PCE Game counter: 686/735 (49 to go)
PCE Shmupscountown: 111/111 (clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius!
Gsehsch die 2. Stuefe? Sicherheit. Das isch d Wirklig gsi. d Pyramide isch erschüttered worde. Me muess amigs d Pyramide e bitzli erschüttere das sich d Mensche nid zu guet fühle und sälber aafange dänke
du lahsch ja amel so richtig intelligents züüg use!
Maslov Pyramidä... Mega - hani doch no öpis gleert i de Schuel
agestuffer
Jede kennt das Maslov-Zügs. Debii isch das ursprünglich nume e Uswertig gsi wo uf Spitalpersonal bezoge isch gsi. _________________ Wii: 3433 3525 7818 7248 XBL / PS3: AvengerCH
Warum händs denn nöd eifach d Türm ohni Flugis gsprenngt? Macht ja kei Sinn, de ganzi Ufwand mit de Flugis?
psst mer seit es hägi gar kei flugis geh, und die seged tatsächlich eifach so gsprengt worde. und es gitt no paar videölis wo das bechräftiget. _________________ Bescht video: http://www.picvi.com/2010/05/26/cat-vs-dog-2/
Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde Gehe zu Seite 1, 2, 3 ... 26, 27, 28Weiter
Seite 1 von 28
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben. Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten. Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen. Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.