The(G)Forum Foren-Übersicht The(G)Forum
Das freakigste Gamer-Forum der Schweiz (since 1999)

Werbung

AlbumAlbum    FAQFAQ   SuchenSuchen   MitgliederlisteMitgliederliste   BenutzergruppenBenutzergruppen  RegistrierenRegistrieren 
 ProfilProfil   Einloggen, um private Nachrichten zu lesenEinloggen, um private Nachrichten zu lesen   LoginLogin   Support us!

string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: "
mal wieder was zum nahdänke
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3, 4  Weiter

Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen    The(G)Forum Foren-Übersicht -> Off-Topic
Vorheriges Thema anzeigen :: Nächstes Thema anzeigen  
Autor Nachricht
feeshlee
VIP - Member
VIP - Member

Trading-Punkte
Plus: 8
Minus: 0

BeitragVerfasst am: 20.08.2010, 20:04    Titel: Antworten mit Zitat

Andyator hat Folgendes geschrieben:
Nix Close. Atombombä wönds (klar, nöd d'Buure, aber d'Regiärig),
und stimmt das, das muslimische Länder bis jetzt fascht nix ghulfä händ, finanziell meini?? Talibanos händ ja sogar droht, ussländische Hälfer z'massakriäre... *omg* Religion=Scheisse

jä... wenn dä öl-möngels und die sorte nöd ganz fett dä chole überewachse lah hetted, dänn wäred dä zwei 2big2fails im arsch gsi. und dänn wäred vilich nüm ganz so viel bim applestor agstande.
Vyse
Hardcore Gamer Advanced
Hardcore Gamer Advanced

Trading-Punkte
Plus: 48

BeitragVerfasst am: 21.08.2010, 00:34    Titel: Antworten mit Zitat

Oh lueg, ich demonschtriere imne Internetforum chli Ahtleinahm für Naturkatastropheopfer. Und jez? Mit chl Nahdänke wird was genau erreicht?
Weisch wies eus und all anderne scheissegal isch, wänn öpper irgendwo druffgaht? 100 oder 1000 oder zähtuusig, machts irgend en erfahrbahre Underschied?
Es isch so absurd sich überhaupt no irgendwie zumne Ereginis ii dä Wält zverhalte.

En Mänsch stirbt, das isch alles was zällt!
Obs es Massestärbe imne ferne Land isch oder en Penner ii dä Nachbarsstrass macht kein Underschied. Es wür dä Mitmänsch eifach emotional überfordere, wännr sich jede Tag über all Todesfäll wür betrüebe.

Ich will dich winde gseh vor Mitleid i innere Verbluetige und eme nümm iidämmende Tränemeer, bevor ich diin Post ernscht nimm.

Zuletzt bearbeitet von Vyse am 21.08.2010, 01:21, insgesamt einmal bearbeitet
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden Website dieses Benutzers besuchen
zeromeier
VIP-Member
The(G)net - FREELANCER
VIP-Member<br>The(G)net - FREELANCER

Trading-Punkte
Plus: 38

BeitragVerfasst am: 21.08.2010, 01:00    Titel: Antworten mit Zitat

Vyse hat Folgendes geschrieben:
Oh lueg, ich demonschtriere imne Internetforum chli Ahtleinahm für Naturkatastropheopfer. Und jez? Mit chl Nahdänke wird was genau erreicht?
Weisch wies eus und all anderne scheissegal isch, wänn öpper irgendwo druffgaht? 100 oder 1000 oder zähtuusig, machts irgend en erfahrbahre Underschied?

Ich will dich winde gseh vor Mitleid i innere Verbluetige und eme nümm iidämmende Tränemeer, bevor ich diin Post ernscht nimm.

holy shit, immer wieder interessant was für interessanti reaktione sowas ufrüefä chan.

namal für die tummä: ich find de kontrascht vo dene zwei bilder no interessant.
Vyse
Hardcore Gamer Advanced
Hardcore Gamer Advanced

Trading-Punkte

BeitragVerfasst am: 21.08.2010, 01:24    Titel: Antworten mit Zitat

Ja eh, mueschs aber nöd persönlich näh, ich reagiere generell uuf so Sache rächt impulsiv, tuen gärn chli Tragik und Wältschmerz innedichte.
Es chönnt irgend öpper Beliebigs mier so en Ahreiz gäh und ich hätt sgliiche postet. No offence gäll.
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden Website dieses Benutzers besuchen
vortex
Kulturinquisitor
Moderator
Kulturinquisitor<br>Moderator

Trading-Punkte
Plus: 100

BeitragVerfasst am: 21.08.2010, 01:25    Titel: Antworten mit Zitat

zeromeier hat Folgendes geschrieben:
mal wieder was zum nahdänke

Snatcher
VIP - Member
VIP - Member

Trading-Punkte
Plus: 210

BeitragVerfasst am: 21.08.2010, 07:59    Titel: Antworten mit Zitat

de mensch isch so usgrichtet das er immer nach meh strebt und da mier so zimli alles hend, stönd halt söttigi vollidiote stunde voremene store um es natel chönne zchaufe...
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden
Xinobrax
Souveräner
General-Großinspekteur
Souveräner <br>General-Großinspekteur

Zodiac: Leo

Trading-Punkte
Plus: 31
Minus: 1

BeitragVerfasst am: 21.08.2010, 10:41    Titel: Antworten mit Zitat

Interessante Verglich, danke...

Me mueni dezue nid sege susch chunt au na irgend was tumms use. Lit wohl a dere Dekadenz...

Bitte hin und wider chli d Werbig aklicke, danke.
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden MSN Messenger
Pandemonium
VIP - Member
VIP - Member

Trading-Punkte
Plus: 47
Minus: 2

BeitragVerfasst am: 21.08.2010, 11:17    Titel: Antworten mit Zitat

scho krass. macht mer mal es ernsthafts topic uuf wird mer scho agfiggt. isch doch würkli eifach nume truurig so öppis.
VIP - Member
VIP - Member

Trading-Punkte
Plus: 2

BeitragVerfasst am: 21.08.2010, 12:22    Titel: Antworten mit Zitat

chunt mir chli so vor, wiä wämmer chliine Chind seit: "muäsch uusässe, weisch in Afrika händs Hunger und wäret froh, sie hettet das"...

so en shizzle!! sorry, wänn mir da gebore sind Rolling Eyes Söllet mir jetzt solidarisch chli mithungerä? und sorry, wänn einigi Regimä korrupt sind und liäber chli A-Bombs händ anstatt z'ässe für Ihri Lüüt organisiäret. Mir chönd leider nöd allnä hälfe, Punkt!

und: spände find ich super, aber mer muäs scho luäge wiä, wo und für wen bzw. wieviell Fr. vonnerä Spänd dänn letschändlich aachunt isch für mich scho no entscheidend. und dänn aller Wält mitteile, wiävill mer gschpänndet hät oder Spände vo de Stüüre abziä isch extrem hüchlerisch!! Spände für Werbezwäcke findi dänn absolut heikel!
Tatsujin
PC Engine Lover!
Moderator
PC Engine Lover!<br>Moderator

Trading-Punkte
Plus: 118

BeitragVerfasst am: 21.08.2010, 12:30    Titel: Antworten mit Zitat

rächt richtig.
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)

Intuitive improvisation is the secret of genius!
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden Website dieses Benutzers besuchen MSN Messenger
SkihütteMeiri
Rookie Gamer

Trading-Punkte
Plus: 0

BeitragVerfasst am: 21.08.2010, 13:21    Titel: Antworten mit Zitat

chunt mir chli so vor, wiä wämmer chliine Chind seit: "muäsch uusässe, weisch in Afrika händs Hunger und wäret froh, sie hettet das"...

so en shizzle!! sorry, wänn mir da gebore sind Rolling Eyes Söllet mir jetzt solidarisch chli mithungerä? und sorry, wänn einigi Regimä korrupt sind und liäber chli A-Bombs händ anstatt z'ässe für Ihri Lüüt organisiäret. Mir chönd leider nöd allnä hälfe, Punkt!

und: spände find ich super, aber mer muäs scho luäge wiä, wo und für wen bzw. wieviell Fr. vonnerä Spänd dänn letschändlich aachunt isch für mich scho no entscheidend. und dänn aller Wält mitteile, wiävill mer gschpänndet hät oder Spände vo de Stüüre abziä isch extrem hüchlerisch!! Spände für Werbezwäcke findi dänn absolut heikel!

Exclamation Guet, was me höchschtens chönnt mache wär det abe gah und öpis mache wo dene konkret öpis bringt, bispilswies es Kraftwerk baue, Wasserpumpe mit suberem Wasser etc.

Aber eifach nume drüber nahdänke und diskutiere wie scheisse das alles isch bringt dene genau nüt.
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden
Tatsujin
PC Engine Lover!
Moderator

Trading-Punkte

BeitragVerfasst am: 21.08.2010, 13:52    Titel: Antworten mit Zitat

SkihütteMeiri hat Folgendes geschrieben:
[was me höchschtens chönnt mache wär det abe gah und öpis mache wo dene konkret öpis bringt, bispilswies es Kraftwerk baue, Wasserpumpe mit suberem Wasser etc.

Dream on.

Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden Website dieses Benutzers besuchen MSN Messenger
Andyator
VIP - Member
VIP - Member

Trading-Punkte

BeitragVerfasst am: 21.08.2010, 17:06    Titel: Antworten mit Zitat

Tatsujin hat Folgendes geschrieben:
[was me höchschtens chönnt mache wär det abe gah und öpis mache wo dene konkret öpis bringt, bispilswies es Kraftwerk baue, Wasserpumpe mit suberem Wasser etc.

Dream on.

...au grad dänkt!
Tatsujin
PC Engine Lover!
Moderator

Trading-Punkte

BeitragVerfasst am: 21.08.2010, 17:34    Titel: Antworten mit Zitat

Dream on.

...au grad dänkt!

han eine kännt wo für en wältfüehrendi firma im entsalzigsaalagebau gschafet het. die hend mal jenschti aalage nach südafrika gschickt und inschtalliert. lokali lüüt usbildet für d wartig etc. und kratis.

nach es paar jahre isch alles kappot gsi.

es isch teils extrem schwer, dene länder technisch chöne unter d arme griife. und mit würkli viel chraft und enormem ufwand verbunde

was mier den eifach wiederum nöd inewott. die aalage sind für die lüüt dert so ziemli läbenswichtigi iirichtige. werum lönds es eifach vor die hunde gehen?

Zuletzt bearbeitet von Tatsujin am 21.08.2010, 18:19, insgesamt einmal bearbeitet
Vyse
Hardcore Gamer Advanced
Hardcore Gamer Advanced

Trading-Punkte

BeitragVerfasst am: 21.08.2010, 18:10    Titel: Antworten mit Zitat

Spände=sich es guets Gwüsse erchaufe (u.a.)
Avenger
Bääääärner
Bääääärner

Zodiac: Sagittarius

Trading-Punkte
Plus: 25

BeitragVerfasst am: 21.08.2010, 18:25    Titel: Antworten mit Zitat

han eine kännt wo für en wältfüehrendi firma im entsalzigsaalagebau gschafet het. die hend mal jenschti aalage nach südafrika gschickt und inschtalliert. lokali lüüt usbildet für d wartig etc. und kratis.

nach es paar jahre isch alles kappot gsi.

es isch teils extrem schwer, dene länder technisch chöne unter d arme griife. und mit würkli viel chraft und enormem ufwand verbunde

was mier den eifach wiederum nöd inewott. die aalage sind für die lüüt dert so ziemli läbenswichtigi iirichtige. werum lönds es eifach vor die hunde gehen?

D Frog i dem Zämehang wär wies dört het usgseh i dem Gebiet ds Südafrika. Isch korrupt gsi oder politisch instabil? Wenns so isch gsi, wird wahrschinlich ds Allgemeinwohl (Wasser entsalze) weniger im Vordergrund gstande si als der persönlich Vorteil (Baumaterial und Ersatzteil verkaufe wo für d Alag wär denkt gsi oder bürokratisch go Zügs blockiere). Wenns de meiste im Land schlecht geit heisst das jo nid dass alli im Land uneigenützig und selbstlos handle. Confused
SkihütteMeiri
Rookie Gamer

Trading-Punkte
Plus: 0

BeitragVerfasst am: 21.08.2010, 21:37    Titel: Antworten mit Zitat

Zämefassig bis jetzt:

drüber nahdänke = bringt nüt
drüber diskutiere = bringt nüt
Infrastruktur = bringt nüt, innert kürzister zit kabut
Spände = bringt nüt

Wiiteri Ideeä Question
enRchi
VIP - Member
VIP - Member

Trading-Punkte
Plus: 33

BeitragVerfasst am: 21.08.2010, 21:45    Titel: Antworten mit Zitat

SkihütteMeiri = bringt nüt
First of all, Papa Smurf didn't create Smurfette. Gargamel did. She was sent in as Gargamel's evil spy with the intention of destroying the Smurf village. But the overwhelming goodness of the Smurf way of life transformed her. And as for the whole gang-bang scenario, it just couldn't happen. Smurfs are asexual. They don't even have... reproductive organs under those little, white pants. It's just so illogical, you know, about being a Smurf. You know, what's the point of living... if you don't have a dick?
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden AIM-Name
sike
Auto Nazi
Auto Nazi

Trading-Punkte
Plus: 39

BeitragVerfasst am: 22.08.2010, 10:49    Titel: Antworten mit Zitat

Was sind dänn die, wo nod spände und de Spänder vorwerfe, sie düend sich nur es guets Gwüsse erchaufe?
Red Dr@gon
Chainsaw Fanatic
Chainsaw Fanatic

Trading-Punkte

BeitragVerfasst am: 22.08.2010, 17:23    Titel: Antworten mit Zitat

sike hat Folgendes geschrieben:

Was sind dänn die, wo nod spände und de Spänder vorwerfe, sie düend sich nur es guets Gwüsse erchaufe?

Das sind die wo nütt spände Laughing

Au e super Ussred: Ich spänd nütt well nur öppe d Hälfti aakunnt. Laughing
Nur sind 1 Fr / 2 immer no 50 Rappe. Mit 50 Rappe könne mir 1 Minute mit em iPhone telefoniere, während in Pakistan mit 50 Rappe e Familie ei Tag ernährt wird. Also ka me die Ussred eigentlich nid gelte loo.

Aber Länder wo me eifach Geld aabeschickt, die wärde sich nie wirklich nachhaltig erhole. Au gitts sehr viel Länder wo me trotz stiftig vo Geld/Infrastruktur und Manpower uff kei grüene Zwiig kunnt. Wieso?
D Landlords fahre mit Ihrne Toyotas umme und kaufe mit Geld Waffe, verschärble d Infrastruktur oder lönd d Traktore wo sie kriege eifach mitz uffem Feld verrotte, well er nach 12 Stund kaputt gange isch. Erstens wüsse sie nid das er Benzin brucht und zweitens isch das besagte Benzin scho lang in Toyota gschüttet worde.

Egal, das alles sind oberflächlichi Ussage ohni fundamentals Wüsse vo mir. Aber nach minere Meinig s Einzige was wirklich nochhaltig e Verbesserig ka schaffe isch "Education" in die Länder z exportiere. Und zwar neutral vo jeglichem Iischlag vo Religion/Missionierig.
Me muess dene Lütt biibringe das me e Wasserpumpi ka pflege, warte und flicke. Sobald e Wasserpumpi neume funktioniert ka me au Ussbildig in RIchtig Aabau vo Essware etc. aabringe. Eso händ sie zumindescht die unterschti Schicht vo der Existenz abdeckt und könne sich der nächschte Zuewände (Der Herr Maslow het das wunderbar skizziert).

Zitat:
Körperliche Existenzbedürfnisse: Atmung, Schlaf, Nahrung, Wärme, Gesundheit, Wohnraum, Kleidung, Sexualität, Bewegung

Sicherheit: Recht und Ordnung, Schutz vor Gefahren, festes Einkommen, Absicherung, Unterkunft

Soziale Bedürfnisse (Anschlussmotiv): Familie, Freundeskreis, Partnerschaft, Liebe, Intimität, Kommunikation

Anerkennungsbedürfnisse: Höhere Wertschätzung durch Status, Respekt, Anerkennung (Auszeichnungen, Lob), Wohlstand, Geld, Einfluss, private und berufliche Erfolge, mentale und körperliche Stärke

Selbstverwirklichung: Individualität, Talententfaltung, Perfektion, Erleuchtung, Selbstverbesserung

Ohni (erfüllti) oberschti Zeile würdi au unsere liebe Shadow nid fürs iPhone aastoo. Aber wenn me ihm biibringe würdi wie er die ka erfülle, denn könnt er sich nach einiger Zitt au der Sicherheits-Linie zuewände und denn nach der soziale Schicht au bim Wohlstand aaglange und es iPhone poschte.

Me ka die Entwicklig sicher beschleunige au wenn sie bi uns hunderti vo Joore duuret het. Aber 2-3 Generatione bruchts sicherlich zum e Umdenke und e Selbstverantwortig z lehre. Die Manpower muess aber zerscht mal uffbaut wärde. Ich glaub au wenn mer sämtlichi Schwizer Lehrer nach Pakistan würde schicke wäri das nur e Kessel Wasser in Zürisee gschüttet.
feeshlee
VIP - Member
VIP - Member

Trading-Punkte
Plus: 8

BeitragVerfasst am: 22.08.2010, 19:38    Titel: Antworten mit Zitat

vermehret euch und herrschet
Pony
Poké Champ
Poké Champ

Trading-Punkte
Plus: 49

BeitragVerfasst am: 22.08.2010, 23:42    Titel: Antworten mit Zitat

Children on the streets using guns and knives
Taking drugs and each other's lives
Killing each other using knives and forks
And calling each other names like dork

There's people on the street getting diseases from monkeys
Yeah that's what I said, they are getting diseases from monkeys
Why's this happening, please, who's been touching these monkeys?
Leave these poor sick monkeys alone
They're sick, they've got problems enough as it is

A man is lying on the street, some punk has chopped off his head
And I'm the only one who stops to see if he's dead, aaoohhh
Turns out he's dead

That's why I'm singing, Aaaaoooh what is wrong with the world today?
What's wrong with the world today, *mumbles* never said nothing's wrong with it
Uooo, what is wrong with the world today?
Think about it, think about it, think, think about it

Good cops get framed and put into a can
And all the money that we're making is going to the maaan

What man, whose the man, whens a man a man, why's it so hard to be a man
Am I a man? Yes, technically, i am.

Oohh, come on, sont zootka they’re turning kids into slaves
They're turning kids into slaves just to make cheaper sneakers
But what's the real cost, 'cause the sneakers don't seem that much cheaper
Why are we still paying so much for sneakers when you got little kid slaves making them
What are your overheads?

Well, at the end of your life, you are lucky if you die
Sometimes I wonder why I would even try
Why try
I saw a man lying on the street half dead
He had knives and forks sticking out of his leg
He said, Ahh ahh ahh ahhhhhhhhwww
Can somebody get the knife and fork out of my leg, please
Ooh, could somebody please remove these cutleries from my knees
Yeah yeeeahhh
This is where we break it down
This is where we break it down
We'll break it down
What are they doing, they're breaking it down
What do they do, and now they're keeping it funky
Just having a funky jam and then we're going to drop the beat
And then we'll bring it back *wails* Uuuup
Wah wah wah waaah!

Then we'll take it low
Fading out, fading out
We're talking about the issues, but we're keeping it funky
We're fading out, we're just fading out
Why they're getting quiet, they're just fading out
*monkey noises*
Stop touching that monkey
vortex
Kulturinquisitor
Moderator
Kulturinquisitor<br>Moderator

Trading-Punkte
Plus: 100

BeitragVerfasst am: 23.08.2010, 00:00    Titel: Antworten mit Zitat

emP
Auto Nazi
Auto Nazi

Trading-Punkte
Plus: 64

BeitragVerfasst am: 23.08.2010, 08:23    Titel: Antworten mit Zitat

vortex hat Folgendes geschrieben:
emP hat Folgendes geschrieben:
vortex hat Folgendes geschrieben:
me wird dethii gebore wo me dernah tänkt.

oh. dr vortex nimmt alles 1:1. Breikling.

tue du eus eimal meh erchläre wie d'wält funzt.

jä meinsch sie hetts scho begriffe?

Tatsujin
PC Engine Lover!
Moderator

Trading-Punkte

BeitragVerfasst am: 23.08.2010, 09:09    Titel: Antworten mit Zitat

Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen    The(G)Forum Foren-Übersicht -> Off-Topic Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3, 4  Weiter
Seite 2 von 4

Gehe zu:  
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.