The(G)Forum Foren-Übersicht The(G)Forum
Das freakigste Gamer-Forum der Schweiz (since 1999)

Werbung

AlbumAlbum    FAQFAQ   SuchenSuchen   MitgliederlisteMitgliederliste   BenutzergruppenBenutzergruppen  RegistrierenRegistrieren 
 ProfilProfil   Einloggen, um private Nachrichten zu lesenEinloggen, um private Nachrichten zu lesen   LoginLogin   Support us!

string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: "
Starcraft 2
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3 ... , 27, 28, 29  Weiter

Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen    The(G)Forum Foren-Übersicht -> Diskussion & News
Vorheriges Thema anzeigen :: Nächstes Thema anzeigen  
Autor Nachricht
G-ay-lien
Hardcore Gamer Advanced
Hardcore Gamer Advanced

Zodiac: Virgo

Trading-Punkte
Plus: 89
Minus: 0

BeitragVerfasst am: 14.08.2010, 17:31    Titel: Antworten mit Zitat

Grossmoff hat Folgendes geschrieben:
wie heisst de gaylien im bnet?

Dörfsch mi suscht au direkt aaspreche Embarassed

industry (491)
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden
Red Dr@gon
Chainsaw Fanatic
Chainsaw Fanatic

Trading-Punkte
Plus: 2

BeitragVerfasst am: 16.08.2010, 13:04    Titel: Antworten mit Zitat

Ds Game isch fantastisch.
Ich gniess jedi Mission und koschts voll uss Laughing
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden
Type J
VIP Member
The(G)net - STAFF
VIP Member<br>The(G)net - STAFF

Trading-Punkte
Plus: 115
Minus: 2

BeitragVerfasst am: 16.08.2010, 14:29    Titel: Antworten mit Zitat

wenn spielemer wieder?
Red Dr@gon
Chainsaw Fanatic
Chainsaw Fanatic

Trading-Punkte

BeitragVerfasst am: 17.08.2010, 11:19    Titel: Antworten mit Zitat

Hütt hätti evtl Zitt.
Denn wieder nümme die Wuche. Gang jetzt doch nid nach Köln sondern nach Mailand. Het mi mehr aagmacht als an e Mäss mit 100`000 Geeks fürs Game go aastoo Laughing
thaeye
VIP - Member
VIP - Member

Zodiac: Cancer

Trading-Punkte
Plus: 28
Minus: 1

BeitragVerfasst am: 17.08.2010, 16:47    Titel: Antworten mit Zitat

best spiel aller ziite, mein gott han ich scho sache erlebt bisher im mp. 3 towerrusher gester allei usenandgnah, sofort uf air gange und i ihri base und bummm alli 3 gleavt. loool. mini 2 möngelmitspieler sind nur i ihrere base ghocket, de einti am afang grad gleavt und de 2. fängs im endgame afange units produziere won ich scho 3 basene vo ihne kaputt gmacht han mit de voids.
Pony
Poké Champ
Poké Champ

Trading-Punkte
Plus: 49

BeitragVerfasst am: 17.08.2010, 17:10    Titel: Antworten mit Zitat

wow nach 8 jahr het de dragon mal e guete avatar. und es het en ersch no de glich typ gmacht wie mine.
Red Dr@gon
Chainsaw Fanatic
Chainsaw Fanatic

Trading-Punkte

BeitragVerfasst am: 17.08.2010, 18:46    Titel: Antworten mit Zitat

Pony hat Folgendes geschrieben:
wow nach 8 jahr het de dragon mal e guete avatar. und es het en ersch no de glich typ gmacht wie mine.

het er nid au "Kings of Power 4 billion %" gmacht?
evo
Retro Advocator
Retro Advocator

Trading-Punkte
Plus: 40

BeitragVerfasst am: 24.08.2010, 10:32    Titel: Antworten mit Zitat

so, mol luege wie sehr mini starcraft roxor skills nach 2 wuche ferie igrostet sin Laughing
Red Dr@gon
Chainsaw Fanatic
Chainsaw Fanatic

Trading-Punkte

BeitragVerfasst am: 24.08.2010, 11:27    Titel: Antworten mit Zitat

super bi mir isch, dass ich 3 Wuche Ferie ka mache. Wer keini Skills het, ka au keini verlerne Laughing
evo
Retro Advocator
Retro Advocator

Trading-Punkte

BeitragVerfasst am: 10.09.2010, 11:49    Titel: Antworten mit Zitat

OMG, Liquid'TLO fightet grad in Korea an dr GomTV GSL

1:0 stoghts grad für ihn!!
http://www.teamliquid.net/video/userstream.php?user=Fisher
enRchi
VIP - Member
VIP - Member

Trading-Punkte
Plus: 33

BeitragVerfasst am: 10.09.2010, 11:58    Titel: Antworten mit Zitat

lulz interessiert mi nüm das spiel. nid lang gange.
aber het sich glich glohnt, isch fun gsi.
First of all, Papa Smurf didn't create Smurfette. Gargamel did. She was sent in as Gargamel's evil spy with the intention of destroying the Smurf village. But the overwhelming goodness of the Smurf way of life transformed her. And as for the whole gang-bang scenario, it just couldn't happen. Smurfs are asexual. They don't even have... reproductive organs under those little, white pants. It's just so illogical, you know, about being a Smurf. You know, what's the point of living... if you don't have a dick?
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden AIM-Name
evo
Retro Advocator
Retro Advocator

Trading-Punkte

BeitragVerfasst am: 10.09.2010, 13:42    Titel: Antworten mit Zitat

sehr schaad. s isch nämli s bescht online game aller ziite
thaeye
VIP - Member
VIP - Member

Trading-Punkte

BeitragVerfasst am: 10.09.2010, 13:59    Titel: Antworten mit Zitat

best spiel
SepHi
VIP - Member
VIP - Member

Trading-Punkte
Plus: 32

BeitragVerfasst am: 10.09.2010, 14:51    Titel: Antworten mit Zitat

2 wuche oder so bis zum neue PC Laughing Denn gohts ab! Besser spöt aus nie!
Type J
VIP Member
The(G)net - STAFF
VIP Member<br>The(G)net - STAFF

Trading-Punkte
Plus: 115
Minus: 2

BeitragVerfasst am: 10.09.2010, 15:11    Titel: Antworten mit Zitat

thaeye hat Folgendes geschrieben:
best spiel

bis civ5 chunt am 23. hesch sogar recht
Red Dr@gon
Chainsaw Fanatic
Chainsaw Fanatic

Trading-Punkte

BeitragVerfasst am: 17.09.2010, 08:36    Titel: Antworten mit Zitat

Rofl, ich glaub ich spinn Laughing

Zitat:
If Activision stripped all of the cutscenes from StarCraft II, pasted them together into one big movie and charged between 20 to 30 dollars for you to buy it, would you pay? Activision's Bobby Kotick thinks you would.

It's an absolutely crazy idea. Take the cutscenes normally spread out over the course of an entire game like StarCraft II, yank them from the game, and package them as premium movie content for around half the price of the game itself. It one of the silliest ideas I've heard in quite a while, yet Activision Blizzard CEO Bobby Kotick delivered it with a straight face yesterday during the Bank of America Merrill Lynch Media, Communications & Entertainment Conference in California.

Zitat:
"If we were to take that hour, or hour and a half, and take it out of the game and we were to go to our audiences, who we have their credit card information a direct relationship, and say to them 'Would you like to have the StarCraft movie?'

I'd like to believe Blizzard's audience would collectively fall over laughing. That's not what Kotick believes. He believes that a publisher-distributed StarCraft II movie of this sort would crush opening weekend box office records.

Zitat:
"My guess is unlike film studios that are really stuck with a model that goes through theatrical distribution and takes a signification amount of the profit away, if we were to go to an audience and say 'We have this great hour and a half of linear video that we'd like to make available to you at a $20 or $30 price point,' you'd have the biggest opening weekend of any film ever."

Kotick went on to say that it's likely the company would be offering this sort of cutscene movie sometime in the next five years.

In the course of writing up this story I'm pretty sure I've developed an uncontrollable facial tick. Is he serious, or perhaps a better question, is he right? Would you pay for a video game story without a video game?

Dä het doch ächt hart e Egge ab.
evo
Retro Advocator
Retro Advocator

Trading-Punkte

BeitragVerfasst am: 17.09.2010, 09:20    Titel: Antworten mit Zitat

starcraft

bi jez in dr letschte mission aglangt. Scheiss multiplayer het mi eifach zfescht packt Laughing
spielerisch sicher s bescht RTS ever, aber so vom spannigsufbau isch t kampagne leider rächt scheisse, kei vergliich zum sc1 oder warcraft3. grad mol t zeratul missione und dr schluss könne do bizli punkte, aber guet 70% vom game kunt absolut random mässig übere, tu dies tu das... kei rote fade, kei spannendi gschicht wo voratribe wird Sad

aber isch eh egal... möltiplayer macht alles 100fach wett.
Grossmoff
Kulturinquisitor
Moderator
Kulturinquisitor<br>Moderator

Trading-Punkte
Plus: 4

BeitragVerfasst am: 17.09.2010, 18:24    Titel: Antworten mit Zitat

ich finde au s'missions und leveldesign im single player machts scho gnueg wett. ich han na nie es rts me als einisch duregspielt am stuck, aber die super missione in sc2 schaffed das. denn isch au d'story nüme so wichtig.
aber das isch scho de gröscht kritikpunkt am game, han ja au scho usgfüehrt a wases lit und ich hoffe scho, dass sie das in heart of the swarm denn andersch mached. ich nime au starch a, dass nur scho vom konzept her das denn so sie wird.
Grossmoff
Kulturinquisitor
Moderator

Trading-Punkte

BeitragVerfasst am: 17.09.2010, 18:25    Titel: Antworten mit Zitat

bin übrigens ultrascheisse im multiplayer, leck du mir. ich wünscht ich wär guet aber ich chans eifach ned.
evo
Retro Advocator
Retro Advocator

Trading-Punkte

BeitragVerfasst am: 17.09.2010, 18:58    Titel: Antworten mit Zitat

Grossmoff hat Folgendes geschrieben:
bin übrigens ultrascheisse im multiplayer, leck du mir. ich wünscht ich wär guet aber ich chans eifach ned.

ah was, jede ka guet wärde. s bruucht eifach ziit.

-viel game, vor allem ladder, wil me grundsätzlich mehr lernt wemme gege besseri spielt
-wüsse au in dr theorie ahsammle. sprich in fore läse (teamliquid.net), replays luege, streams/livecasts luege usw.
-replays vo sich selber lade und genau luege was me falsch gmacht het, oder warum dr gegner eifach besser gsi isch. income, unitgrössi usw. sin do gueti kennzahle, aber army controle in de fights isch au sehr oft usschlaggäbend

die chalange games sin au no frisch zum biz micro basics üebe.

das au e sehr nützlichs video für ahfänger:
http://blip.tv/file/3732340
Grossmoff
Kulturinquisitor
Moderator

Trading-Punkte

BeitragVerfasst am: 17.09.2010, 19:06    Titel: Antworten mit Zitat

ich glaub ich weiss recht viel.
ich lies ebe zviel und spiel zwenig, und wenni denn verlüre spieli 2 wuche nüme
enRchi
VIP - Member
VIP - Member

Trading-Punkte
Plus: 33

BeitragVerfasst am: 17.09.2010, 19:21    Titel: Antworten mit Zitat

Denn bisch halt de theoretisch sieger Laughing
First of all, Papa Smurf didn't create Smurfette. Gargamel did. She was sent in as Gargamel's evil spy with the intention of destroying the Smurf village. But the overwhelming goodness of the Smurf way of life transformed her. And as for the whole gang-bang scenario, it just couldn't happen. Smurfs are asexual. They don't even have... reproductive organs under those little, white pants. It's just so illogical, you know, about being a Smurf. You know, what's the point of living... if you don't have a dick?
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden AIM-Name
thaeye
VIP - Member
VIP - Member

Trading-Punkte

BeitragVerfasst am: 17.09.2010, 19:32    Titel: Antworten mit Zitat

hmm zergs sind doch gar nöd so schlecht, mal ca 50 partie mit zerg gspielt und i guete händ eigentlich en waffe. mass speedlings am afang sind nöd z verachte lol.
evo
Retro Advocator
Retro Advocator

Trading-Punkte

BeitragVerfasst am: 17.09.2010, 20:12    Titel: Antworten mit Zitat

zerg hän eifach rächti problem im moment gege mass reapers. isch scho sehr hart zum kontere, aber unmöglich isches sicher niit.

und au wemme t ladders ahluegt, sin sehr wenig zerg player in de top räng. genau so bi de ganze turnier... fast keini zerg drbi

und jez kunt jo no patch irgendwenn, denn wirds nomol anders.
thaeye
VIP - Member
VIP - Member

Trading-Punkte

BeitragVerfasst am: 17.09.2010, 20:39    Titel: Antworten mit Zitat

ja terrans sind z starch, geg mass reapers gsesch würkli kei brot die ownet d lings...s letscht mal haet mich eine genau so aber würkli ganz chliii gmacht.
Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen    The(G)Forum Foren-Übersicht -> Diskussion & News Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3 ... , 27, 28, 29  Weiter
Seite 28 von 29

Gehe zu:  
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.