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BrainBug VIP - Member


Anmeldedatum: 05.03.2002 Beiträge: 9883 Wohnort: Farkfurt Trading-Punkte Plus: 0 Minus: 0
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Verfasst am: 01.06.2009, 22:19 Titel: |
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awesum  |
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Jehuty Something of a writer


Anmeldedatum: 02.05.2004 Beiträge: 16876
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Verfasst am: 01.06.2009, 22:20 Titel: |
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a Pretty Pony hat Folgendes geschrieben: |
Trunks hat Folgendes geschrieben: |
Neogaf isch down. : |
scho de ganz ferking tag  |
Heute Mittag gings noch. _________________
SepHi hat Folgendes geschrieben: |
Aber insgesamt isches scho so dass d Commnity so unfassbar hohl isch dass si keni aständige Text verdient hend! |
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BrainBug VIP - Member


Anmeldedatum: 05.03.2002 Beiträge: 9883 Wohnort: Farkfurt Trading-Punkte Plus: 0 Minus: 0
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sike Auto Nazi


Anmeldedatum: 10.03.2002 Beiträge: 12893 Wohnort: back country Trading-Punkte Plus: 39 Minus: 0
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Verfasst am: 01.06.2009, 22:50 Titel: |
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was haltet ächt de Jugo devo? |
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BrainBug VIP - Member


Anmeldedatum: 05.03.2002 Beiträge: 9883 Wohnort: Farkfurt Trading-Punkte Plus: 0 Minus: 0
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Verfasst am: 01.06.2009, 22:52 Titel: |
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oder besser nid |
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enRchi VIP - Member


Anmeldedatum: 12.05.2002 Beiträge: 25300 Wohnort: zug Trading-Punkte Plus: 33 Minus: 0
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Verfasst am: 02.06.2009, 08:00 Titel: |
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natal, en dumme name für en kamera. aber änderet sicher no.
Zitat: |
Das von 3DVSystems entwickelte System erkennt Körperbewegungen des Spielers äußerst exakt in allen Richtungen, so dass die Software sie in Bewegungen eines Avatars umsetzen kann und Spiele ohne Controller ermöglicht. Dazu wurde die RGB-Kamera mit einem zusätzlichen Infrarot-Projektor und einem monochromen CMOS-Sensor ausgerüstet, der die Tiefeninformationen registriert. Ein Multi-Array-Mikrofon soll mehrer Stimmen im Raum identifizieren und freie Sprache erkennen können. "Der nächste Schritt, den wir in der Welt der interaktiven Unterhaltung gehen müssen, ist, die Controller verschwinden zu lassen", meinte Regisseur Steven Spielberg. Dies werde mit der Natal-Kamera erstmals möglich. |
jäää soo. _________________ First of all, Papa Smurf didn't create Smurfette. Gargamel did. She was sent in as Gargamel's evil spy with the intention of destroying the Smurf village. But the overwhelming goodness of the Smurf way of life transformed her. And as for the whole gang-bang scenario, it just couldn't happen. Smurfs are asexual. They don't even have... reproductive organs under those little, white pants. It's just so illogical, you know, about being a Smurf. You know, what's the point of living... if you don't have a dick? |
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sidusson Zelda Lover! The(G)net - STAFF


Anmeldedatum: 05.03.2002 Beiträge: 46916 Wohnort: bärner wasteland Trading-Punkte Plus: 519 Minus: 1
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Verfasst am: 02.06.2009, 08:56 Titel: |
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(G)Net! |
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sidusson Zelda Lover! The(G)net - STAFF


Anmeldedatum: 05.03.2002 Beiträge: 46916 Wohnort: bärner wasteland Trading-Punkte Plus: 519 Minus: 1
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Verfasst am: 02.06.2009, 09:30 Titel: |
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oha
Zitat: |
E3 2009: I've Played Natal and it Works
Hands-on... or is it body-on...? Maybe body-off? Whatever, Burnout and Richocet use it and it works.
by Jeremy Dunham
June 2, 2009 - Following up on its successful E3 press conference earlier today, Microsoft held a special hands-on event at the Standard Hotel in downtown Los Angeles this evening. Besides showing off the latest versions of games like Halo 3: ODST, Forza Motorsport 3, The Beatles: Rock Band, and Shadow Complex, Microsoft also had special "behind closed doors" demos of two of its more secretive projects, Project Natal and Alan Wake.
I'll admit that I was eager to try out Natal specifically to see just how real the onstage demo from earlier today truly was. After all, what Microsoft showed onstage -- not counting the incredibly long ultra-saccharine marketing video -- was pretty impressive. As Steven Spielberg alluded to in his surprise speech at that very press conference, a camera that could act as an "invisible controller" for hardcore and first-time gamers alike really would be a defining moment for the next generation of videogames.
Here's the amazing thing -- I played with the Natal for all of 5-6 minutes, and I have to say, it actually works.
The first demo I tried was what Microsoft was calling "Burnout Natal." Though it isn't a real game in development, the mixture of Burnout Paradise and the Natal camera was meant to provide proof that you could use the device's technology for practically any genre or software. How quickly I was recognized into the Natal's body identification system (just a few seconds) was surprising, and in a matter of moments I was controlling Burnout paradise with my feet and hands.
Most of the people around me during the MS press conference were groaning when they showed how a racing game would control with Natal in the aforementioned marketing footage, but truth be told, it's a lot more fun than it looks. Though I did miss the bit of resistance that a controller or steering wheel normally gives me, I was shocked to see how natural it felt to drive a car without actually being in one. How easy was it? To accelerate, I simply moved my right leg forward; to brake, I moved it backwards, and to pop it into a neutral position, I just stood straight up (or as straight as my spine would allow me to stand after 12+ hours of E3 spelunking). Driving was just a matter of pretending that I had a steering wheel in my hands, and every subtle movement I made was picked up by the camera allowing me to drive pretty well (and pretty straight) for the few minutes I got to try it out. As an added bonus, the motion for going into Burnout mode was an appropriate Top Gun Volleyball fist-pump. The whole experience was surprisingly fun and I walked away with nary a bad thing to say (which is quite an accomplishment, because normally I complain a lot).
My second go at the Natal was with the game highlighted specifically in Microsoft's press conference by former Fight Night father, Kudo Tsunoda, known as "Ricochet." Admittedly, Ricochet isn't my type of game. I'd rather sit on the couch hitting remote control buttons instead of virtual dodgeballs (which probably explains why I've reached the point where I get winded doing simple things like chewing and talking). Nonetheless, Ricochet provided a small dose of fun as I did my best to break targets with an increasingly-prolific supply of balls. The response here didn't seem as sharp as it did with Burnout -- but to be fair, there did seem to be a small learning curve with the aiming system. Though again, it's not my type of game -- but the good news is that, when speaking with Tsunoda about things in the works down the line, that there are plenty more games -- much more ambitious ones, in fact -- in development that we're going to see in the near future.
All in all, I found Project Natal to be quite refreshing. It's nowhere near the gimmicky device I originally took it for and the fact that it works already on a retail Xbox 360 (Burnout was running on an "out of the store" model, no debugs or special systems required) says a lot about its current stage of development.
To say that I'm anxious to see where Microsoft, and it's horde of third party developers, takes his next is an understatement. |
_________________
(G)Net! |
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vortex Kulturinquisitor Moderator


Anmeldedatum: 06.03.2002 Beiträge: 53769 Wohnort: Schurkistan Trading-Punkte Plus: 100 Minus: 0
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Ragalaf Gamer Advanced


Alter: 28 Zodiac: 
Anmeldedatum: 16.04.2008 Beiträge: 1188 Wohnort: Visp Trading-Punkte Plus: 36 Minus: 0
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Verfasst am: 02.06.2009, 09:39 Titel: |
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Ohni Force Feedback ->  |
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enRchi VIP - Member


Anmeldedatum: 12.05.2002 Beiträge: 25300 Wohnort: zug Trading-Punkte Plus: 33 Minus: 0
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Verfasst am: 02.06.2009, 09:41 Titel: |
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wayne, isch ja nid mal es ächts game wo sich in entwicklig befindet. isch nur gsi zum zeige wie guet dass es reagiert und mä theoretisch alles sött chönne demit stüre. öbs sinn macht isch es ganz anders thema  _________________ First of all, Papa Smurf didn't create Smurfette. Gargamel did. She was sent in as Gargamel's evil spy with the intention of destroying the Smurf village. But the overwhelming goodness of the Smurf way of life transformed her. And as for the whole gang-bang scenario, it just couldn't happen. Smurfs are asexual. They don't even have... reproductive organs under those little, white pants. It's just so illogical, you know, about being a Smurf. You know, what's the point of living... if you don't have a dick? |
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vortex Kulturinquisitor Moderator


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vortex Kulturinquisitor Moderator


Anmeldedatum: 06.03.2002 Beiträge: 53769 Wohnort: Schurkistan Trading-Punkte Plus: 100 Minus: 0
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Verfasst am: 02.06.2009, 10:00 Titel: |
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update nachdäm ich drüber gschlafe han.
im prinzip immerno intressant, je nach spiel, cha me geile scheiss mache.
bescheuert isch s'kredo, dass en controller grundsätzlich de immersion im wäg staht. auge-hirn-hand-finger koordination isch en sehr en essentielle bestandteil vo de immersion. da hett de drang, mir müesse no krasser neuer innovativer als konkurränz sii, paarne nöd guettah. _________________
they hate you if you're clever and they despise the fool |
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randy TV Serien Moderator


Anmeldedatum: 05.03.2002 Beiträge: 14782 Wohnort: Basel-Stadt Schuhgrösse: 42 Trading-Punkte Plus: 155 Minus: 0
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Verfasst am: 02.06.2009, 10:03 Titel: |
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vortex hat Folgendes geschrieben: |
ähm sie aber es racing game ohni stüürrad widerspricht doch grad dem ganze immersion zügs.  |
ach was, isch innowäischn  _________________
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vortex Kulturinquisitor Moderator


Anmeldedatum: 06.03.2002 Beiträge: 53769 Wohnort: Schurkistan Trading-Punkte Plus: 100 Minus: 0
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BrainBug VIP - Member


Anmeldedatum: 05.03.2002 Beiträge: 9883 Wohnort: Farkfurt Trading-Punkte Plus: 0 Minus: 0
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Verfasst am: 02.06.2009, 10:19 Titel: |
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ja also en racing game find ich auch grad en ziemlich beschissenes beispiel, aber stellet euch die möglichkeite in nem adventure oder kloppspiel vor. wawawiwa  |
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Red Dr@gon Chainsaw Fanatic


Anmeldedatum: 03.07.2003 Beiträge: 11249
Trading-Punkte Plus: 2 Minus: 0
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Verfasst am: 02.06.2009, 10:42 Titel: |
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ololol
D Eltere sind am Film luege und der Sohn kunnt iine und seit "GUET NACHT" und d Eltere sage zrugg "GUET NACHT"
D Konsole schaltet mitz im Film uss
Die gliche Wörter benutze wie im alltagsgebruch, das wird hart zum filtere.
ischs e Befähl gsi oder nur e Wort imene Gspröch? |
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randy TV Serien Moderator


Anmeldedatum: 05.03.2002 Beiträge: 14782 Wohnort: Basel-Stadt Schuhgrösse: 42 Trading-Punkte Plus: 155 Minus: 0
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Verfasst am: 02.06.2009, 13:15 Titel: |
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Red Dr@gon hat Folgendes geschrieben: |
Die gliche Wörter benutze wie im alltagsgebruch, das wird hart zum filtere.
ischs e Befähl gsi oder nur e Wort imene Gspröch? |
machsch es wie im star trek und duesch es "computer:" vor dini sätz wo an d'konsole grichtet sind  _________________
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evo Retro Advocator


Anmeldedatum: 13.05.2005 Beiträge: 5910 Wohnort: Basel Trading-Punkte Plus: 40 Minus: 0
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Verfasst am: 02.06.2009, 13:24 Titel: |
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randy hat Folgendes geschrieben: |
Red Dr@gon hat Folgendes geschrieben: |
Die gliche Wörter benutze wie im alltagsgebruch, das wird hart zum filtere.
ischs e Befähl gsi oder nur e Wort imene Gspröch? |
machsch es wie im star trek und duesch es "computer:" vor dini sätz wo an d'konsole grichtet sind  |
das wär dr wahnsinn  _________________ Hell, it's about time |
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Type J VIP Member The(G)net - STAFF


Anmeldedatum: 23.01.2003 Beiträge: 30353 Wohnort: LV 426 Trading-Punkte Plus: 115 Minus: 2
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Verfasst am: 02.06.2009, 13:58 Titel: |
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rofel
star trek, es git wenig wo besser isch  _________________ ---------------------------------------------------- |
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emP Auto Nazi


Anmeldedatum: 14.05.2003 Beiträge: 23451 Wohnort: LV 426 Trading-Punkte Plus: 64 Minus: 0
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Verfasst am: 02.06.2009, 14:04 Titel: |
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vortex hat Folgendes geschrieben: |
fair. innovation > immersion. |
invention, nid innovation
wenn schon klugscheisse, denn bitte richtig |
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Asskicker VIP - Member


Alter: 37 Zodiac: 
Anmeldedatum: 22.01.2003 Beiträge: 13571 Wohnort: Thalwil Trading-Punkte Plus: 111 Minus: 0
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Verfasst am: 02.06.2009, 14:56 Titel: |
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dänkt dänn niemert a die dicke gamer?  _________________ "Ted Mosby is not a jerk. He might suck at World of Warcraft, but that doesn't make him a jerk."
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Red Dr@gon Chainsaw Fanatic


Anmeldedatum: 03.07.2003 Beiträge: 11249
Trading-Punkte Plus: 2 Minus: 0
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Verfasst am: 02.06.2009, 14:59 Titel: |
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Asskicker hat Folgendes geschrieben: |
dänkt dänn niemert a die dicke gamer?  |
Zieh endlich vo däm Mc Donalds weg. |
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enRchi VIP - Member


Anmeldedatum: 12.05.2002 Beiträge: 25300 Wohnort: zug Trading-Punkte Plus: 33 Minus: 0
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Verfasst am: 02.06.2009, 15:04 Titel: |
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Asskicker hat Folgendes geschrieben: |
dänkt dänn niemert a die dicke gamer?  |
doch, genau drum chunnt das jetzt  _________________ First of all, Papa Smurf didn't create Smurfette. Gargamel did. She was sent in as Gargamel's evil spy with the intention of destroying the Smurf village. But the overwhelming goodness of the Smurf way of life transformed her. And as for the whole gang-bang scenario, it just couldn't happen. Smurfs are asexual. They don't even have... reproductive organs under those little, white pants. It's just so illogical, you know, about being a Smurf. You know, what's the point of living... if you don't have a dick? |
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Master(G) Administrator The(G)net - STAFF


Anmeldedatum: 05.03.2002 Beiträge: 53532 Wohnort: Katorga-12 Trading-Punkte Plus: 436 Minus: 0
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Verfasst am: 02.06.2009, 15:04 Titel: |
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