The(G)Forum Foren-Übersicht The(G)Forum
Das freakigste Gamer-Forum der Schweiz (since 1999)

Werbung

AlbumAlbum    FAQFAQ   SuchenSuchen   MitgliederlisteMitgliederliste   BenutzergruppenBenutzergruppen  RegistrierenRegistrieren 
 ProfilProfil   Einloggen, um private Nachrichten zu lesenEinloggen, um private Nachrichten zu lesen   LoginLogin   Support us!

string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: "
Metroid: Anderes M
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3 ... , 13, 14, 15  Weiter

Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen    The(G)Forum Foren-Übersicht -> Diskussion & News
Vorheriges Thema anzeigen :: Nächstes Thema anzeigen  
Autor Nachricht
ninbo
VIP - Member
VIP - Member

Trading-Punkte
Plus: 0
Minus: 0

BeitragVerfasst am: 12.09.2010, 13:54    Titel: Antworten mit Zitat

CeiserSöze hat Folgendes geschrieben:
So, bin dure. Das isch maximal es 7/10-Spieli, aber eigentlich scho ehner nume 6/10.

S'Problem liegt underem Strich ganz klar uf de Hand: Das Spiel setzt völlig falschi Prioritäte.

D'Story staht im Vordergrund, isch aber wäge dene Scheiss innere Monolög und em ganz allgemein grotteschlächte Writing eifach tumm und stört.

Weniger Story, weniger lineare Spielablauf, weniger viel z'langi Arena-Kämpf mit reflexbasiertem Uuswiche und Special-Finishing-Moves. So Sache ghöred nöd in es Metroid. Defür: Meh einsams erforsche, meh "wo mueni dure?", meh Rätsel, meh Gameplay. Meh Metroid.
6/10. Jede weiss, das ich Rächt han Exclamation

ja, das mit "wo mueni dure" häts nöt vil geh,
aber au die Primes hät einem immer wieder zeigt wos dure gaht (und die Primes "rätsel" sind nur bim aller erst Prime bim aller erst mal zocke würkli geil gsi, nachher sinds fast alli echt zuu durchschaubar gsi)

aber in othe m bin i echt a paar mal kurz nöt witer cho

other m hät dafür ne unglaublichi spielfluss (beides cha mir fast nöt ha, dass game muessti anders gmacht si, aber meh krassi stellene ha, wo mir nöt witerchomt, dass isch aber nöts gliche wie:

"level/umgabig isch soo gross/komplex, i weiss jetzt nöt wo i söll witer gah"

wenn's Game so ufbaut wär, wüde de schnelli/flüssige gameplay verlore gah (meine damit nöt de Action selbst, sondern, dass immer öppis lauft, öppis neus chomt ect.)

finish moves, story, uswich moves, dass passt alles seh guet find i..
und hoffe die gits wieder bim nächste metroid game (hätte die Primes sicher nöt geschadet...., bis uf ebe ei zwei cutseces)

other m isch eine vo de geilschte games bis jetzt de jahr

han soo süchtig zockt... (mir isch aber leider schell dure )

____

das isch eine vo de wenige Games, wo i "nomal" uf hard werd glaub dure zocke....

sogar nachem durezocke, wo's wenig spannig git
(will kei story meh vorhande/mir praktisch alles scho chant), machts immer no spass die 100% zhole, wills sich so geil/flüssig spielt

____

nebst de kurzi,

nervet die "waffefreigabene" (vorallem wenn mir nöt witer chomt),

nervet ein, zwei cutsences/dialög

und de Screwattack hät nöt soo ne geils Feeling
_____

söscht macht other M viles richtig/geil find i.....

Böss sind geil/knackig, atmos isch geil, stürig isch geil, balance zwischet erforsche/action/jump n run/waffe up grades ect isch perfekt, story isch spanned, endi isch geil,

anstatt lang umme suecht "wo gaht witter, alles viel zgross/komplex", gits schnelli/flüssige gameplay (und es git ei, zwei moment, wo mir nöt uf ahieb witer chomt....., jede wo walkthrus bi other m brucht isch a pfiefe)
___

zocke söscht geile Games nöt gern grad dure, will i sie denn praktisch nie meh bock druf ha & si so a chli bedure (finish si meist erst wenn a fortsetzig chomt)

aber other m isch soo kurz, bin pötzli bi de endcredits gsi....,
isch aber so geil (und kurz) dass i's nomal uf hard werds glaub zocke)
__

Grossmoff hat Folgendes geschrieben:
spielerisch hani vo team ninja viel viel me erwartet. dass das vom gliche team isch wie ninja gaiden merktmer zu keiner sekunde.

cuzscenes, dialög und monolög. es sind vieli ganz schlimmi sache drin, ich mein"codename baby cry"? da wottmer dach nur na de wiimote in bildschirm schmettere, das haltet doch niemert us? fascht so schlimm wie kojima, ehrlich.

vo Team Ninja bin i geile grafix gwöhnt,

und other m gseht geil us (klar, gsehnd die Primes besser us, aber die Primes händ nöt halb so vil los uf em bildschirm)

aber de level ufbau, gegner, Böss sind alli geil gemacht
(halt nöt immer soo spektakulär/vilfeltig wie bi Ninja Gaiden, aber wär other m uf de 360er cho, wärs glaub um einiges spektalulärer)

ja, die Cry baby and ein, zwei Dialög/cutscenes sind a chl zviel gsi

zb:
döt wo si adam wot ufhalte und ihr suite immer wieder verschwindet

aber schlimmer als MGS/resi/NG sind's nöt, aber zt. spanneder

insgesamt isch die Story scho spannend gsi zum verfolge irgendwie

Chanchai hat Folgendes geschrieben:
isch natürlich hirnfurz, dass me nur us de egoperschpektive missilies schüsse chan

http://gamerlimit.com/2010/09/gamer-limit-review-metroid-other-m/

ja, ha mir au a chli gfröget wege de missiies, aber mit de zit passts guet zum Gamepaly
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden
agestuffer
Forums-Polizischt
Forums-Polizischt

Zodiac: Scorpio

Trading-Punkte
Plus: 448

BeitragVerfasst am: 16.09.2010, 13:32    Titel: Antworten mit Zitat

N-Zone ghit 91% und es isch super sägets

agestuffer

From my friend Titan in love....
Agestuffer war ja früher en geile Siech gewesen als er noch hammergeile Games verkaufte und sich für exotische Gamer einsetzte. Aber heutzutage wo er irgend was olliges macht und Alcom verlassen hatte
ist er nur noch 0815 und hatt viel vom Ruf eingebüsst. Leider macht er sich auch ein Namen als ziemlicher Bünzli der echt alles gemäss den Schweizer Traditionen oder anderen genormten Mentalitäten pflegt und gerne mit dem Finger auf andere zeigt welche davon abweichen. Wundern tue ich mich schon lange nicht mehr aber trau schau wem. Ich bin froh dass ich mich in vielen Bereichen zurückgehalten hatte.
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden Website dieses Benutzers besuchen
Jehuty
Something of a writer
Something of a writer

Trading-Punkte
Plus: 7

BeitragVerfasst am: 16.09.2010, 13:38    Titel: Antworten mit Zitat

Laughing
PlanetHarrieR
VIP - Member
VIP - Member

Trading-Punkte

BeitragVerfasst am: 16.09.2010, 13:50    Titel: Antworten mit Zitat

Die mussten halt die 90% für The Conduit überbieten. Wink
vortex
Kulturinquisitor
Moderator
Kulturinquisitor<br>Moderator

Trading-Punkte
Plus: 100

BeitragVerfasst am: 17.09.2010, 13:11    Titel: Antworten mit Zitat

isch ja nöd nur n-zone. alli dreihed dure. actionknaller des jahres!
PlanetHarrieR
VIP - Member
VIP - Member

Trading-Punkte

BeitragVerfasst am: 17.09.2010, 13:20    Titel: Antworten mit Zitat

*räusper*

Zitat:
Vermurkste Steuerung, dazu ein inkonsequentes Spieldesign zwischen Retro und Moderne - das bisher schlechteste Metroid.

http://www.4players.de/4players.php/dispbericht_fazit/Wii/Test/Fazit_Wertung/Wii/17323/69288/Metroid_Other_M.html
CeiserSöze
Kulturinquisitor
Moderator

Zodiac: Aries

Trading-Punkte
Plus: 4

BeitragVerfasst am: 17.09.2010, 13:25    Titel: Antworten mit Zitat

agestuffer hat Folgendes geschrieben:
N-Zone ghit 91% und es isch super sägets

N-Zone behauptet demfall en riese Scheiss.

Every night, we are raped to sleep by the dickwolves.
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden Website dieses Benutzers besuchen
evo
Retro Advocator
Retro Advocator

Trading-Punkte
Plus: 40

BeitragVerfasst am: 17.09.2010, 13:36    Titel: Antworten mit Zitat

dr ceiser isch huere hässig wägem metroid Very Happy
derinderinderinderin
VIP - Member
VIP - Member

Zodiac: Gemini

Trading-Punkte
Plus: 49

BeitragVerfasst am: 17.09.2010, 13:37    Titel: Antworten mit Zitat

jede mit Hirn isch.
vortex
Kulturinquisitor
Moderator

Trading-Punkte

BeitragVerfasst am: 17.09.2010, 13:39    Titel: Antworten mit Zitat

PlanetHarrieR hat Folgendes geschrieben:
*räusper*

Zitat:
Vermurkste Steuerung, dazu ein inkonsequentes Spieldesign zwischen Retro und Moderne - das bisher schlechteste Metroid.

http://www.4players.de/4players.php/dispbericht_fazit/Wii/Test/Fazit_Wertung/Wii/17323/69288/Metroid_Other_M.html

Shocked

der einsame rufer im walde. gebookmarked. muss die beste spieliinternetseite wo gibts sein.
Jehuty
Something of a writer
Something of a writer

Trading-Punkte

BeitragVerfasst am: 17.09.2010, 13:45    Titel: Antworten mit Zitat

4Players ist dafür bekannt, mitunter sehr kritisch zu sein. Was auch gut so ist (auch wenn ich kein Fan der Seite bin Laughing ).
evo
Retro Advocator
Retro Advocator

Trading-Punkte

BeitragVerfasst am: 17.09.2010, 13:47    Titel: Antworten mit Zitat

derinderinderinderin hat Folgendes geschrieben:
jede mit Hirn isch.

ich glaub absolut gar niemerem mehr was das spiel abelangt. mous es sälber spiele.
vortex
Kulturinquisitor
Moderator

Trading-Punkte

BeitragVerfasst am: 17.09.2010, 14:22    Titel: Antworten mit Zitat

evo hat Folgendes geschrieben:
ich glaub absolut gar niemerem mehr was das spiel abelangt. mous es sälber spiele.

glaub mir. es isch schlächt.
evo
Retro Advocator
Retro Advocator

Trading-Punkte

BeitragVerfasst am: 17.09.2010, 14:24    Titel: Antworten mit Zitat

Mad
Chanchai
VIP - Member
VIP - Member

Zodiac: Capricorn

Trading-Punkte
Plus: 118

BeitragVerfasst am: 17.09.2010, 16:00    Titel: Antworten mit Zitat

evo hat Folgendes geschrieben:
derinderinderinderin hat Folgendes geschrieben:
jede mit Hirn isch.

hat was, "objektiv schlecht" gibts nicht wirklich. kann mi gut vorstellen, dass es v.a. vielen die zum ersten oder zweiten mal ein metroid spielen, s sogar gefällt....
bei den reviews gibts momentan zwei lager...... Wink

mir haben schon einige spiele gefallen, die in den rezensionen durchgefallen sind...z.bsp. dino crisis 3

"Der Mensch ist nur da ganz Mensch, wo er spielt"
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden
vortex
Kulturinquisitor
Moderator

Trading-Punkte

BeitragVerfasst am: 17.09.2010, 16:15    Titel: Antworten mit Zitat

hat was, "objektiv schlecht" gibts nicht wirklich. kann mi gut vorstellen, dass es v.a. vielen die zum ersten oder zweiten mal ein metroid spielen, s sogar gefällt....

die sind dänn "objektiv" dank mangel a hindergrundimfo?
Chanchai
VIP - Member
VIP - Member

Trading-Punkte
Plus: 118

BeitragVerfasst am: 18.09.2010, 11:04    Titel: Antworten mit Zitat

vortex hat Folgendes geschrieben:

die sind dänn "objektiv" dank mangel a hindergrundimfo?

nid würkli, für dia isch es aber öpis neus. isch klar wenn me snes metroid zockt het, es damit verglicht.....oder vergliche möcht wirds hert....

isch genau wia wenn di neue 3d zeldas mit OoT verglichsch. entweder het me s gfühl isch more of the same oder es isch eifach schlächter.....

grundsätzlich find ichs toll wenn spieli kontrovers bewärtet werdet und finds scheisse wenn einigi findet si wüsset eifach besser als anderi was "gut und schlächt" isch. Gitt scho "kriterie" wo me vergliche chan, git aber au subjektivi gschäcker.....und us däm mischmasch resultieret dänn halt solchi kontroversi beurteilige....

Grad du vortex sötsch das am beschte wüsse, dir hät jo Cold mountain au saumässig gfalle, obwohl es bi de präss ufgrund nohvollziehbari kriterie arg kritisiert worde isch, stimmig und co isch aber 1A, känn nüt verglichbares! Wenn jetzt de Nimbo und Co eifach das linari gameplay mit em flow gfühl eifach schätzt so be it.....au wenns mit de konventione vo de serie bricht.

jetzt eifach s'intelektuele meinigsmonopol für sich wölle beaspruche und behaupte es isch schlächt...naja, wohl eher säge ICH find schlächt ufgrund vo dänne Pünkt und......ig finds "guet" ufgrund däre Pünkt, dass hän do jetzt jo einigi do inne gmacht, guet so...

Isch scho klar das es vielliecht de höche nintendo inhouse standards i sache "bis is letschte detail durchdachts gameplay inkl. sehr lang entwickligszite" nicht ganz entspricht....

Mol luege wia Donkey Kong wird....wohl weniger "widersprüchlich" Laughing

lueg do...team ninja game....ähmm team ninja philosophie ab 5.20min Shocked

"Der Mensch ist nur da ganz Mensch, wo er spielt"

Zuletzt bearbeitet von Chanchai am 18.09.2010, 12:38, insgesamt einmal bearbeitet
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden
Supersonic
VIP-Member
The(G)net - FREELANCER
VIP-Member<br>The(G)net - FREELANCER

Zodiac: Leo

Trading-Punkte
Plus: 87

BeitragVerfasst am: 18.09.2010, 12:13    Titel: Antworten mit Zitat

Wer nöd merkt dases s'schlechtiste Metroid bis jetzt isch hett en Zacke ab Idea
VIP - Member
VIP - Member

Trading-Punkte
Plus: 83

BeitragVerfasst am: 18.09.2010, 12:25    Titel: Antworten mit Zitat

text

super gschriebe!!!

Mir gfallt s Metroid M...denn ich bin mit de 3D Vorgänger nie zrächt kho. Other M isch optimal für mi zuegschnitte.

Guet, bin jo eh speziell...finde au s Super Paper Mario genial (was die meischte jo au nid so toll gfunde hend) Au The Conduit sowie Wario Land Shake Dim gfalle mir ungemein.
Jetz no DKC sowie Goldeneye....was wott me meh
Cool

Es ist gelogen, dass Videogames Kids beeinflussen.
Hätte PacMan das getan, würden wir heute durch dunkle Räume irren, Pillen fressen und elektronische Musik hören.

Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden Website dieses Benutzers besuchen Yahoo Messenger MSN Messenger
SepHi
VIP - Member
VIP - Member

Trading-Punkte
Plus: 32

BeitragVerfasst am: 22.09.2010, 01:11    Titel: Antworten mit Zitat

IGN: Killing Samus
How Metroid: Other M ruined gaming's greatest heroine.

http://wii.ign.com/articles/112/1122068p1.html

Aggdun Spoiler u so!
Seppatoni
Gamer
Gamer

Zodiac: Pisces

Trading-Punkte
Plus: 73

BeitragVerfasst am: 22.09.2010, 07:05    Titel: Antworten mit Zitat

Mr.Raw hat Folgendes geschrieben:

Mir gfallt s Metroid M...denn ich bin mit de 3D Vorgänger nie zrächt kho. Other M isch optimal für mi zuegschnitte.

So ähnlich goht's mier au. Ich bi zerscht au recht skeptisch gsi und ha eigentlich zerscht mol welle abwarte. Aber mittlerwile het mich s'Metroid absolut packt und es gfallt mer wesentlich besser als die 3 letschte Primes (2, 3 und Hunters). Klar, es hät sini Macke und isch au keis Super Metroid, aber es bringt die serietypisch Atmosphäre mit frischem Gameplay uf d'Mattschibe und macht mächtig Spass.

Meine Game-Collection
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden Website dieses Benutzers besuchen
derinderinderinderin
VIP - Member
VIP - Member

Zodiac: Gemini

Trading-Punkte
Plus: 49

BeitragVerfasst am: 22.09.2010, 08:05    Titel: Antworten mit Zitat

SepHi hat Folgendes geschrieben:
IGN: Killing Samus
How Metroid: Other M ruined gaming's greatest heroine.

http://wii.ign.com/articles/112/1122068p1.html

Aggdun Spoiler u so!

Hie no s'passende pic:

Mr.Raw
VIP - Member
VIP - Member

Trading-Punkte
Plus: 83

BeitragVerfasst am: 22.09.2010, 09:10    Titel: Antworten mit Zitat

Mümümümümü....mein Gott ihr sind doch alli "mit em strom" schwümmer... Exclamation

Wink

Es ist gelogen, dass Videogames Kids beeinflussen.
Hätte PacMan das getan, würden wir heute durch dunkle Räume irren, Pillen fressen und elektronische Musik hören.

Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden Website dieses Benutzers besuchen Yahoo Messenger MSN Messenger
sidusson
Zelda Lover!
The(G)net - STAFF
Zelda Lover!<br>The(G)net - STAFF

Trading-Punkte
Plus: 519
Minus: 1

BeitragVerfasst am: 22.09.2010, 13:41    Titel: Antworten mit Zitat

www.thegnet.ch

Woohoo!

(G)Net!
Jehuty
Something of a writer
Something of a writer

Trading-Punkte

BeitragVerfasst am: 22.09.2010, 14:11    Titel: Antworten mit Zitat

RIP Samus Crying or Very sad
Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen    The(G)Forum Foren-Übersicht -> Diskussion & News Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3 ... , 13, 14, 15  Weiter
Seite 14 von 15

Gehe zu:  
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.