The(G)Forum Foren-Übersicht The(G)Forum
Das freakigste Gamer-Forum der Schweiz (since 1999)

Werbung

AlbumAlbum    FAQFAQ   SuchenSuchen   MitgliederlisteMitgliederliste   BenutzergruppenBenutzergruppen  RegistrierenRegistrieren 
 ProfilProfil   Einloggen, um private Nachrichten zu lesenEinloggen, um private Nachrichten zu lesen   LoginLogin   Support us!

string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: " string(31) "Unable to connect to SQL host: "
11. September 2001
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3, 4 ... 26, 27, 28  Weiter

Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen    The(G)Forum Foren-Übersicht -> Off-Topic
Vorheriges Thema anzeigen :: Nächstes Thema anzeigen  

D Türm sind...
...wegem Brand zemegstürzt
28%
 28%  [ 18 ]
...gsprengt worde
71%
 71%  [ 46 ]
Stimmen insgesamt : 64

Autor Nachricht
hanf
Psycho
Psycho

Zodiac: Libra

Trading-Punkte
Plus: 326
Minus: 0

BeitragVerfasst am: 11.09.2009, 19:39    Titel: Antworten mit Zitat

CeiserSöze hat Folgendes geschrieben:
hanf hat Folgendes geschrieben:
es isch eigentli gar nöd ä frag vo "isch es so gsi wie offiziell behauptet wird" sondern eher "isch dis ego gnueg stark zum das ERNSTHAFT z'hinterfräge". ich meine immerhin gheit dänn dini welt zäme. da händ vieli eifach schomal automatischi schutzmechanisme dine...

Das isch es ebe genau nöd. Verschwörigstheorie stabilisiered s'Ego mindestens so guet wie "offizielli" Erchlärige - wänn nöd sogar no besser.

es chunt ganz druf aa um was dasses gaht. aber glaub mir, das isch definitiv öppis wo niemert will wahrha. d'mensche wo glaubet inere demokratie z'läbe werdet nach strich und fade verarscht... nüt schöns. au ich hans nöd welä glaube. aber d'sachlag isch leider eidüütig. d'summe vo dä hiiwiis lönd kei zwiefel offe dasses sicher nöd so gsi isch wie im bricht staht.

wänn du dich mal ernsthaft würsch informiere würsch au du das feststelle. bitte überprüef doch eifach die pünkt selbstständig und du wirsch merke dass irgendöppis verdammt fuul isch:

suech hiiwis druf dass es es flugzüüg (boeing) gsi isch wo is pentagon gfloge isch.
rechne uus wie viel wärmi es volltankts flugzüüg chan erzüüge (wämmers uf d'masse vo dä ganze stahlkonstruktion hochrechnet) resp. hät mer spure vo sprengsätz gfunde?
wieso hät d'us luftwaffe wo dä uftrag hät jedes unbekannte flugzüüg abzschüsse nöd reagiert?

ps. di offiziell theorie macht eifach hine und vorne kei sinn:

wieso gits abrissunternehme wänn hochhüser eifach so kontrolliert iistürzet wämmers aazündet? wieso isch das vorher no nie passiert? und etz gad 3 mal a eim tag... Laughing

wieso söllet islamistischi terroriste gad dä best bewacht luftruum vo dä welt mit eme zivilflugi welä aagriefe? Laughing

wieso nämet die ihre ächti pass mit wo dänn aber (im unterschied zum 89'215624'86 tonne schwere stahlgrüst) nöd verbrennet... Laughing

sit wänn griefet terroriste prestigeobjekt aa. es isch immer so gsi dass die ebä genau unbewachti ort mit möglichst grosse menschemengene aagriefet... wieso jetzt plötzli 2 prestigeobjekt (wtc und pentagon) wo mit nahezu überhaupt kei tote zrechne isch (dä iisturz isch ja nöd vorherseebar gsi) und mit enormer luftabwehr müest grechnet werde...

a dä verschwörigstheorie isch eigentli nur öppis sehr fragwürdig. wer sölls wie gschafft ha d'sprengsätz z'moniere ohni dass öpper öppis gmerkt/usplauderet hät... das isch würkli sehr fraglich. aber nöd ganz unmöglich.
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden Website dieses Benutzers besuchen
CeiserSöze
Kulturinquisitor
Moderator
Kulturinquisitor<br>Moderator

Zodiac: Aries

Trading-Punkte
Plus: 4

BeitragVerfasst am: 11.09.2009, 20:16    Titel: Antworten mit Zitat

Every night, we are raped to sleep by the dickwolves.
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden Website dieses Benutzers besuchen
Xinobrax
Souveräner
General-Großinspekteur
Souveräner <br>General-Großinspekteur

Zodiac: Leo

Trading-Punkte
Plus: 31
Minus: 1

BeitragVerfasst am: 11.09.2009, 20:18    Titel: Antworten mit Zitat

Sprich dich us Very Happy

Bitte hin und wider chli d Werbig aklicke, danke.
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden MSN Messenger
randy
TV Serien Moderator
TV Serien Moderator

Trading-Punkte
Plus: 155

BeitragVerfasst am: 11.09.2009, 20:40    Titel: Antworten mit Zitat

sidusson hat Folgendes geschrieben:
Rastafin hat Folgendes geschrieben:
Nach 9 Jahr Ferie in Kuba gsehter itz so us.

sorry, das muesi eifach quote, soooo guet

so gsehsch du denn au us wenn du dich 8 joor lang nümm rasiersch Laughing
Souveräner
General-Großinspekteur

Trading-Punkte

BeitragVerfasst am: 11.09.2009, 20:52    Titel: Antworten mit Zitat

Russia Today rult

Master(G)
Administrator
The(G)net - STAFF
Administrator<br>The(G)net - STAFF

Trading-Punkte
Plus: 436

BeitragVerfasst am: 11.09.2009, 21:07    Titel: Antworten mit Zitat

ich glaube irgendwie äbe au nöd, dass das "terrorischte" gsi sind Embarassed
hanf
Psycho
Psycho

Zodiac: Libra

Trading-Punkte
Plus: 326

BeitragVerfasst am: 11.09.2009, 21:13    Titel: Antworten mit Zitat

gsehsch. du luegsch weg bevors gnau aagluegt häsch... das isch ebä genau s'problem... aber wämmer gnau aneluegt merksch erst das es paar sache eifach nöd chönd stimme. nöd me, aber es git sache die chönd eifach nöd si. aber für das mues mer sich halt mit chli me als es paar affektgedanke mit em ablauf und dä wenige fakte womer händ beschäftige...
CeiserSöze
Kulturinquisitor
Moderator

Trading-Punkte

BeitragVerfasst am: 11.09.2009, 21:19    Titel: Antworten mit Zitat

Info: Ich luege vo *dir* ewäg Idea

Xinobrax
Souveräner
General-Großinspekteur

Trading-Punkte

BeitragVerfasst am: 11.09.2009, 21:21    Titel: Antworten mit Zitat

Vomene Inquisitor wird halt eifach erwartet, daser di vorherrschend Meinig vertritt, mag si au no so bescheuert si.
Er chan nöd andersch, susch wirder am Endi selber na verbrennt Crying or Very sad

CeiserSöze
Kulturinquisitor
Moderator

Trading-Punkte

BeitragVerfasst am: 11.09.2009, 21:22    Titel: Antworten mit Zitat

Ah sali. Woher weisch du dänn, was mini Meinig isch? Very Happy

Xinobrax
Souveräner
General-Großinspekteur

Trading-Punkte

BeitragVerfasst am: 11.09.2009, 21:25    Titel: Antworten mit Zitat

Ah sali. Woher weisch du dänn, was mini Meinig isch? Very Happy

Ich gibes zue, ich han eifach emale grate.
Aber nöd selte han ich dich scho dezue ufgforderet üs dini Meinig zum Thema Kund z tue.
Mach doch eifach mal, ich glaube das würd mis Bild vo dinre Meinig erheblich verbessere.

Astroboy
Fine Tunes Addict
Fine Tunes Addict

Trading-Punkte
Plus: 8

BeitragVerfasst am: 11.09.2009, 21:55    Titel: Antworten mit Zitat

Die hirnlose Verschwörigstheoretiker, wo sech bi jedem Scheiss, wo si irgend amne Zwiifler gloube, no intellektuell vorchöme, si ja wou die Dümmschte.

http://debunking911.com/
Widerleit minutiös jedi no so haarsträubendi Theorie vo de VSTR (Verschwörigstheoretiker).

Aber für das muesme Änglisch chönne und viu läse. Nüt für öich, gäu? Dir heit gärn emotionali Musig, spannendi Biudli und müglechst simpli, GANZ NAHELIGENDI Zämehäng. Witer so, d'VSTR da usse fröie sech ab öich.

PS:
Pro: Vernunftorientierti Skepsis
Kontra: Verstandeslosi Meinigsübernahm

"Multiple exclamation marks," he went on, shaking his head, "are a sure sign of a diseased mind." - Terry Pratchett
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden
Xinobrax
Souveräner
General-Großinspekteur

Trading-Punkte

BeitragVerfasst am: 11.09.2009, 22:06    Titel: Antworten mit Zitat

"D Verschwörungstheoretiker" gits nöd...ja es git Mensche wo jede alternativ Scheiss glaubed...genauso wie's Mensche git wo alles usem Mainstream für bari Münze halted. Dene chamer glaubs nüm helfe...

Debunking Site sind super, die helfed zum Teil d Spreu vom Weize z trenne. Schliesslich gits tatsächlich vili Theorie wo völlig us de Luft griffe sind. Es bringt aber leider nüt, wemer nume die Debunking Site aluegt, nur wills grad de vorherrschende Meinig recht gebed. Es git au na Debunking-Debunker und Lüt wo die debunked. Letschtendlich chunsch aber nöd drumume beidi Site genau azluege, wennt würklich wotsch wüsse was in etwa chent passiert si bzw. was halt ebe nöd passiert isch.

Lueg da, es Buech für dich: http://www.amazon.de/Debunking-11-Mechanics-Defenders-Conspiracy/dp/156656686X (Us Papier (!) mit vil Text...leider au englisch)

Aber wozue di ganzi Müeh, wenn uf dene Site eh scho das stat womer wot lese, gel? Ich kene debunking911.com zimlich guet. Mir chönd also gern chli über di einzelne Pünkt diskutiere.

Astroboy
Fine Tunes Addict
Fine Tunes Addict

Trading-Punkte
Plus: 8

BeitragVerfasst am: 11.09.2009, 22:14    Titel: Antworten mit Zitat

Ehrlech gseit hani dr Überblick nüm und interessiere mi ou nüm drfür- es hett zweni effektivi Relevanz für mi. Es isch mr ou meh drum gange, mau die Lööle aazprangere, wo ungschout gnauso jede Scheiss gloube, wie die, wo Regierigsglöibig si.

Finge diner Ussage guet und richtig, me sött sech fairerwiis jewius beidsitig gliich informiere, weme e 'neutrale' Standpunkt wott- sowit ds haut müglech isch. Aber wie bim Nahostkonflikt isches mr ou hie z'aasträngend, soviu Informatione z'beschaffe, dasi mit guetem Gwüsse cha säge, dasi ize beidi Site gliich aagluegt ha. S'faut mr aber oftmaus uuf, dass Teu irgendwie relativ eisitig irgendwelches Züg nacheprolete, und das isches när, wo mir wiederum ufe Sack geit. Hie möchti aube eifach a d'Vernunft appelliere.

Die wo jede Seich gloube, söue mau säuber aafa dänke, und die wo dänke, dass sie nid jede Seich gloube, ou.

"Multiple exclamation marks," he went on, shaking his head, "are a sure sign of a diseased mind." - Terry Pratchett
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden
Poolk
Gamer
Gamer

Zodiac: Taurus

Trading-Punkte
Plus: 5

BeitragVerfasst am: 11.09.2009, 22:36    Titel: Antworten mit Zitat

Blackraini hat Folgendes geschrieben:
Super isch au, dass bim Pentagon z.B. d' Motorblöck gschmolze söllend si aber es paar Signallämpli us Plastik und Papierdokument händ dia Hitz natürli überstand... logo

Motorblock? Laughing Dumm?

Nur scho da uf dene 3 Siite list mer sache wo Ich eifach denke mues: "so en scheiss!" Wills eifach so abwegig isch, aber ebe Verschwörige sind ööpis gaaanz speziells.

Also wer glaubt das 9/11 von de US-Regierig oder em CIA oder wtfe einzeln oder zäme planet worde isch muess einfach Futzdumm sii.

Wer glaubt das es so wies d'US-Regierig seid dä bösi bin laden oder die beschuldigte böse "araber" gsi sind chan au grad mit id klappse...

D'Wahrheit liit irgendwo derzwüschet.

z.B. gfinsch locker 1000 Archidekte wo säget: ISCH GSCHPRÄNGT WORDE!

uf de andere siite gfindsch aber au 1000 wo säget das es nöd so isch.

Ich denke das es en terroristisch bewegig gsi isch wo deä ahschlag verüebt het, allerdings hets i de Regierig mitwüsser gha, wo bewusst nüt de Gäge undenoh hend. Das die ganz Bush-Regierig devo gwüsst het isch eigentlich unmöglech.
Xinobrax
Souveräner
General-Großinspekteur

Trading-Punkte

BeitragVerfasst am: 11.09.2009, 23:12    Titel: Antworten mit Zitat

Wenns jetzt di erscht False Flag Operation vo de USA gsi wär, chentmer ja no drüber rede obs fuztumm isch das z glaube. I dem Fall ischs aber nöd tumm, sondern vernünftig. Da das nachwislich scho es paar Mal vorcho isch setmers zumindest in betracht zieh.

A weli Terroriste denksch denn so? D super Assassins, wo nachem Aschlag wider im Untergrund verschwunde sind?
Probiers mal mit Cui bono, dasch nöd selte de richtig Asatz.

geosnow
PC Engine Lover!
PC Engine Lover!

Trading-Punkte
Plus: 241

BeitragVerfasst am: 12.09.2009, 00:40    Titel: Antworten mit Zitat

Ich behaupte mal ernschthaft, wenn ich würd welle, chönt ich en ziemlich effektive Terroraschlag organisiere. Mit chli gueter Planig bringsch das scho anne. Ich meine, mal so am 1730h im HB e fetti Bombe zünde, isch nöd so schwierig, wenn selber nöd wotsch überlebe. Denn mached das sägemermal 10 Lüt glichzitig, denn gits en rechte Chlapf und sicher es paar tusig Lütlis sind futsch. D Frag isch nur, dass gnueg Freaks findsch, wo sich wänd opfere. Very Happy

S gliche chan au bi 9/11 gxi sie. Gar kei Araber aber, es paar hässigi Amis. So stinknormali Rednecks. Diä sind sicher nöd kontrolliert worde, wos id Twin Towers gange sind. Bin au scho 2x det drin gxi, und d Sicherheitvorschrifte sind en Witz gxi. Unter em ganze Komplex häts e relativ niedrigi Shoppinggaleri gah mit nöd grad viel Stützpfiiler. D U-Bahnstation isch au grad dete und mit chli schlaue Sprengsätz (zum Bsp. Tauchfläsche mit Nitroglyzerin verschweisse und denn zünde), häsch sicher vieles us de Statik bracht. Denn ebbe dini Redneckcrew hätt sich selber bide kritische Statikpünkt, wo eh chli lotterig gxi sind, selber id Luft gsprengt.

Guet, es Flugi shijackä brucht chli mehr, aber ebbe mit guete Planig bringsch das iisi anne. Machsch eine uf Stuard, fründisch Dich mit em Pilot ah. Brinsch ztrinke, tuesch Gift dri, schlüsisch d Tür ab, und stürsch uf de Turm. Die Flugis breched ja nöd grad usenand, wenn chli en starchi Kurve machsch. Han mal in Newark müese durrestarte, bzw de Pilot und hät denn über em Hudson müese en ehre Rundi mache. Dete bisch denn schnell in Manhatten.

Zrugg zum WTC7: Das isch 100% gsprengt worde, oder schusch mit no mit Sprengig nahgholfe worde. Ich glaub sogar, dass d US Regierig das gar nöd abstritet. Sie seit eifach, dass s Für wahrschienlich tschuld gxi isch. Da isch denk s SWAT Team inne, hät schnell d Sprengsätz innghebed und zündet. Bzw. s Fürli gmacht als ablenkig. Very Happy Gar nöd so dumm.

Han grad recht freud. Razz

http://info.ricardo.ch/Geosnow
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden Website dieses Benutzers besuchen
Xinobrax
Souveräner
General-Großinspekteur

Trading-Punkte

BeitragVerfasst am: 12.09.2009, 00:52    Titel: Antworten mit Zitat

Zum WTC7. D US Regierig stritets ab. Im erschte offizielle Untersuechigsbericht isch s Gebäude 7 nöd emale erwähnt worde. Spöter isch weg Druck us de Bevölkerig s NIST beuftragt worde de Fall z untersueche und si sind zum Schluss cho, dases wegem Brand igstürzt seg. Lut sebem bericht het s Füür Gasleitige in Flamme gsetzt was denn de Tank id luft gsprengt het. Tönt für mich nachme super Bauplan für sones Gebäude Laughing

Bi de beide Türm isches scho chli andersch. D Sicherheitsvorschrifte sind zwar nid ganz so hert aber ich stells mir doch na relativ schwirig vor mehreri Tonne Sprengstoff det ine z transportiere und uf jedem Stockwerk z verbaue. Ich weiss ned, ob en Redneck das gschafft het. Es isch ja au nöd grad billig so Nanothermit...

Zum Flugzüg entfüere bruchsch gar niemert an Board, das gat au per Fernstürig. Tönt nach Science Fiction, aber d Technologie dezue gits scho sit de 70er. Angeblich, um im Fall vonere Entfüerig em Entfüerer d Kontrolle z entzieh. Bis zum Jahr 2000 isch das System bi ca. 600 Maschine (Boeings) verbaut worde. Europäischi Gsellschafte hends wider usbaut, einigi Maschine vo de AA hend das aber drin. Ob jetzt d Flugis vom 11. September demit usgrüstet gsi sind oder nöd isch wider e anderi Frag. Ich fänds aber na plausibel...

Quelle

(S Buech vom Andreas von Bülow)
Zitat:
Von 1976 bis 1980 war er Parlamentarischer Staatssekretär beim Bundesminister der Verteidigung. Nach der Bundestagswahl 1980 wurde er dann am 6. November 1980 als Bundesminister für Forschung und Technologie in die von Bundeskanzler Helmut Schmidt geführte Bundesregierung berufen. Am 1. Oktober 1982 schied er nach der Wahl von Helmut Kohl zum Bundeskanzler aus der Bundesregierung aus.

geosnow
PC Engine Lover!
PC Engine Lover!

Trading-Punkte

BeitragVerfasst am: 12.09.2009, 01:06    Titel: Antworten mit Zitat

Xinobrax hat Folgendes geschrieben:
Zum WTC7. D US Regierig stritets ab.

Es isch ja au nöd grad billig so Nanothermit...

Zum Flugzüg entfüere bruchsch gar niemert an Board,

Okay, d US Regierig stritets ab. Chani demit lebe, dass lüged. Aber in 5h isch das würklich iisi machbar gxi. Die zivile Lüt eh scho weg gange und alles isch abspärt gxi. Denn bruchts nurno es paar Rambos (denne hät mer eifach gxeit, dass wenns es nöd mached, chönd no meh Amis sterbe) wo diä Sprensätz leged. Us wellem Grund au d Regierig das gmacht hät, isch jetzt egal. Aber sie händs gmacht.

Das mit de xTonne TNT oder was au immer glaubi nöd. Häsch schomal e Taucherfläsche mit NITRO gxeh explodieren? http://www.7-forum.com/forum/12/benoetigen-taucherflaschen-tuev-102940.html (isch ersti Link uf Google) Diä isch nur mit Luft gfüllt gxi.

Und schusch wär s Geld weniger s Problem. Gahsch 5 Jahr go schaffe und sparsch für Sprengsätz. Idea Machsch denn grad no es Chemie und Physi Studium ade ETH und denn bausch no einiges!

Muesch ja nöd fernstüre, mini Lösig isch guet. Sterbe musch eifach debi. Türe ufmach und basejumpe gaht weg em Innedruck nöd. Crying or Very sad

Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden Website dieses Benutzers besuchen
Xinobrax
Souveräner
General-Großinspekteur

Trading-Punkte

BeitragVerfasst am: 12.09.2009, 01:11    Titel: Antworten mit Zitat

Was wotsch mit Nitro? Um es Gebäude z sprenge bruchsch ned nur Explosione, sondern in erschter Linie öpis, wo d Stahlträger "verschnidet". I dem Fall isch Nanothermit verwendet worde. En Sprengstoff, wo ja nöd grad jede eifach dihei het.

geosnow
PC Engine Lover!
PC Engine Lover!

Trading-Punkte

BeitragVerfasst am: 12.09.2009, 01:15    Titel: Antworten mit Zitat

Was wotsch mit Nitro? Um es Gebäude z sprenge bruchsch ned nur Explosione, sondern in erschter Linie öpis, wo d Stahlträger "verschnidet". I dem Fall isch Nanothermit verwendet worde. En Sprengstoff, wo ja nöd grad jede eifach dihei het.

Wenn wotsch, chunsch das scho über. Schusch gahsch mal ind Gotthardröhre go schaffe und chlausch de Scheiss. Du muesch nur welle! Weisch wieäviel Sprengstofffabrike dass es git. Viel. http://www.maxam-corp.com/index.html Denn gründisch en Explorationsfirma und bstellsch d Scheiss. Das isch würklich nöd schwer.

geosnow
PC Engine Lover!
PC Engine Lover!

Trading-Punkte

BeitragVerfasst am: 12.09.2009, 01:21    Titel: Antworten mit Zitat

No öpis von 9/11: Alli vo da drah verdient händ, händ ihre Chole dru de Madoff wieder verlohre. Laughing

Xinobrax
Souveräner
General-Großinspekteur

Trading-Punkte

BeitragVerfasst am: 12.09.2009, 01:34    Titel: Antworten mit Zitat

geosnow hat Folgendes geschrieben:
No öpis von 9/11: Alli vo da drah verdient händ, händ ihre Chole dru de Madoff wieder verlohre. Laughing

Er isch min Held gsi...
Aber die wo bi 9/11 würklich kassiert hend, hend det nix verlore. De bescht isch doch de Larry Silverstein gsi. De isch extra vor Gericht und het di dopplet Versicherigssumme gforderet wills ja 2 Aschläg gsi seged. Laughing

Ja guet, irgendwie chuntmer ev. a 100 Tonne Nanothermit ane und schaffts au na das z verbaue, Flugzüg z entfüere, dri z flüge und denn d Sprengladig z zünde. Aber wie umgasch d Luftverteidigung NORAD und wie zur Höll schaftmers in Luftruum vom Pentagon izdringe?

Ich glaube ebe, es git nöd psunders vil Organisatione wo dezue i de Lag wäred. Drum frag ich mich halt amigs Cui bono und irgendwie sinds immer chli di gliche. Ich zitiere mal useme Dokument vom PNAC (Project for a New American Century) usem Jahr 2000:

Zitat:
Further, the process of transformation, even if it brings revolutionary change, is likely to be a long one, absent some catastrophic and catalyzing event – like a new Pearl Harbor...

Us welne Chreis de Bush chunt isch glaubs allgemein bekannt, oder? Sin Grospapi isch durch s Erdöl riich worde, hed de Nazis Geld glifered und sich durch d Arbet i de KZs bericheret, de Papi isch vo de CIA direkt is Wiise Huus und de Junior grifft Afghanistan a und baut grad mal als erschts e Pipeline zum Kaspische Meer. Guet, ev. ischs Glück gsi...

Tatsujin
PC Engine Lover!
Moderator
PC Engine Lover!<br>Moderator

Trading-Punkte
Plus: 118

BeitragVerfasst am: 12.09.2009, 04:29    Titel: Antworten mit Zitat

Master(G) hat Folgendes geschrieben:
ich glaube irgendwie äbe au nöd, dass das "terrorischte" gsi sind Embarassed

logisch sinds terrorischte gsi, oder wie nennscht du e gruppierig wo zwei vo de gröschte gebäude uf erde absichtlich zum iisturz bringed und mehreri tuusig läbe uulösched?

nümme nöd ganz die terrorischte wo si üüs vorgaukle
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)

Intuitive improvisation is the secret of genius!
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden Website dieses Benutzers besuchen MSN Messenger
geosnow
PC Engine Lover!
PC Engine Lover!

Trading-Punkte

BeitragVerfasst am: 12.09.2009, 07:45    Titel: Antworten mit Zitat

Er isch min Held gsi...
..Larry Silverstein gsi.

Ja guet, irgendwie chuntmer ev. a 100 Tonne Nanothermit

Us welne Chreis de Bush...Guet, ev. ischs Glück gsi...[/quote]

1. Du weisch nöd, wer alles en Limited Partner bide Madoff Hedge Funds gxi isch. Fakt isch, dass sehr viili Jude, wiä de Silverstein, Geld verlore händ und es aber nöd zuegäbed. Da isch de Matterhorn Fund en Scheiss degege.

2. Ich behaupte mal, dass mer nöd 100 Tonne Nanothermit de für brucht, wenn scho s ganze Huus us de Statik bracht worde isch. Du kennsch s Bsp. vonere Brugg, wo durch d Eigeschwingig zämebricht. Klar bruchts e gueti Vorbereitsziit, aber das isch möglich. Mer mues eifach 10 Wahnsinigi finde, wo mittmached. D Mensch isch jedoch im Normalfall nöd so motiviert.

3. De Bush will Geld mache, aber mer chan x Möglichkeite zämereime, dass es für jede passt. Isch ja au schön. Very Happy Wiä mini These vom Silverstein und em Madoff. Und hey, de Silverstein isch sicher mit eim vo de Madoffopfer verwandt. Very Happy

Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen    The(G)Forum Foren-Übersicht -> Off-Topic Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3, 4 ... 26, 27, 28  Weiter
Seite 3 von 28

Gehe zu:  
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.